23/11/2011

NURTH

Dzisiaj przedstawiam rzecz, którą ukrywałam od sierpnia.. bo wtedy wszystko się zaczęło. Dostałam propozycję współpracy z pewnym zespołem, i oto po ponad 3 miesiącach, dzisiaj dostałam swój jeszcze ciepły egzemplarz płyty, którą zaprojektowałam :) Za pomysł na okładkę odpowiedzialna jest wokalista zespołu, której zależało na tajemniczym ogrodzie, do którego zaglądamy przez dziurkę od klucza.. Mam nadzieję, że dałam radę ziścić się jej wizji :)


A teraz coś o zespole Nurth.. Jest to polski zespół w klimacie Rock/Post-Hardcore, tworzy go grupa uzdolnionych, młodych osób z Wrocławia. Założony został w 2007 roku. 

Zapraszam wszystkich na Facebook ''Nurth'', gdzie dowiecie się o nich więcej oraz posłuchacie ich muzyki. Było mi bardzo miło wykonać dla nich okładkę i życzę im dalszych sukcesów!


10 comments:

  1. Jesteś po prostu genialna!!! Okładka wygląda świetnie! Dobrze się spisałaś, aż nie mogę uwierzyć, że to rysowane, a czytam twojego bloga od dawna ;) I naprawdę gratuluję współpracy!!!

    ReplyDelete
  2. wowww rewelacja ta okladka!!!!!!!!!!!!!!! środek motywu na okladce jest zachwycający!

    ReplyDelete
  3. Wiedziałam,wiedziałam! Jak tylko zobaczyłam tą płytę to pomyślałam o tobie ;-)

    ReplyDelete
  4. gratulacje;] jesteś niesamowicie utalentowana:)

    ReplyDelete
  5. Cóż mogę powiedzieć... Odwaliłaś kawał dobrej roboty, gratulacje! :D

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam ich :)
    Okładka wyszła Ci genialnie :)
    A.

    ReplyDelete
  7. ooo! gratulacje :)! super :)!

    ReplyDelete