21/12/2011

Kalendarz Luka Bandita 2012

Dzisiaj dostałam 'Lukowy' kalendarzyk, zaraz zabieram się do jego wypisania.. uwielbiam to robić :) Strasznie się cieszę, że się udało mojej pracy załapać do tego kalendarza.. bo to w sumie mój pierwszy taki konkurs :) Nie mogę się napatrzeć! Jest świetny! pokażę Wam go oraz prace, które podobają mi się najbardziej.
Jeżeli chcielibyście taki kalendarz kieszonkowy to zapraszam TUTAJ do kupienia :)



powyżej praca Kohaku

powyżej praca Babsztyla :D

powyżej praca Slo.



dzisiaj na tyle... pozdrawiam, alex :)

8 comments:

  1. Gratuluję :) Twoja praca w pełni zasłużyła, żeby się tam znaleźć.

    Najbardziej mi się z pozostałych okładka podoba. Co do reszty, to jak dla mnie za mało czaszek ;)

    ReplyDelete
  2. Twoja praca świetnie się prezentuje w druku :)

    dokładnie sprawdziłaś kopertę? Ja znalazłam jeszcze badzik. Dobrze że zajrzałam bo chciałam już wrzucać do pieca :D

    ReplyDelete
  3. Babsztyl Wstrętny: dzięki :) Twoja też jest świetna, byłam pewna, że to ona będzie na jednej z okładek :P /a kopertę sprawdziłam dokładnie :) dostałam naklejki, kawałek bielizny hehe :P.. i przypinkę
    :)

    ReplyDelete
  4. świetny kalendarz i świetny ten Twój projekt, wybija się na plus :)


    enjoy me:
    luckyloserclothes.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dziękuje za pokazania mej pani ;D Kalendarzyk cudny ^__^ u mnie także już jest, chociaż osobiście poszłam po odbiór i mogłam sobie wybrać kieszonkowy ;D

    W tym zapisywaniu jest coś, ale nie wiem w czym tkwi haczyk ;D

    ReplyDelete
  6. Gratulacje ! Zasłużyłaś sobie na to ;) Masz talent po prostu kocham twoje prace a czy w każdym kalendarzu z serii Luka Bandita jest twój rysunek czy tylko w takich jak twój ?

    ReplyDelete