09/03/2012

WaterFairy

 Dzisiaj efekt kolejnej próby zabawy w digitalu.. Powiedzmy, że jest to następna z serii jakiś magicznych nimf.. ;) Znowu wykorzystałam motyw wianka z czaszkami, ale chciałam to bardziej dopracować, ponieważ nie byłam za bardzo zadowolona z poprzedniej wersji w rysunku 'CuteDeath': [link]Chyba na stałe zakochałam się w rysowaniu w digitalu.. hehe, wiadomo potrzeba mi jeszcze sporo treningu, ale czerpię z tego dużo przyjemności :) 




Nimfa będzie dostępna do kupienia na gurupa.pl
A oprócz niej inne moje prace, także zapraszam :)

pozdrawiam, alex

21 comments:

  1. A W TYM RYSUNKU JESTEM FANKĄ DŁONI! <3
    ...capslock O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. No bo są.. ;P ;) :**

      Delete
    2. serio? ..dzięki ;p ..mój chłopak powiedział, że są dziwne.. xD

      Delete
    3. ...pewnie dlatego, że są w "dziwnym" miejscu :D
      chłopaki się nie znają. mój kiedyś powiedział o wilku, z którego byłam mega dumna "no fajny, tylko (pokazując palcem) to oko ma jakieś dziwne" - przez chwilę myślałam, że zaraz zginie :DD

      Delete
    4. haha, skąd ja to znam.. :D -.-'' //a tego wilka to ja chyba kojarzę -był mega!

      Delete
    5. albo pokazałam mu nieskończone jeszcze tenisówki z Królem Lwem- but z Timonem i Pumbą był już gotowy, pocieniowany itd, a z Lwami miał tylko podstawowe kolory i nawet trochę białego. Wypowiedź mojego chłopaka pokazując na ten skończony: "Nooo...ale ten to Ci lepiej wyszedł,co nie?" xD bitch...please... :DD myślał, że oba buty są już ready to go.
      a wilk to ten na bokserce - dzięki :D

      Delete
    6. haha.. :D no co zrobić.. potrafią nas czasami rozłożyć na łopatki :D taki ich urok :3

      Delete
  2. Uwielbiam te włosy oraz usta... i spojrzenie :)) Mam nadzieję, że zrobisz kolejną pracę w tym klimacie ;D

    ReplyDelete
  3. przepiekna praca, masz niesamowity talent <3
    http://venishia-catherins.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Przeprzeprzegenialny! Uwielbiam Twoje prace <3

    ReplyDelete
  5. Cudooooooooooooo ten rysunek jest taki jakiś magiczny <3

    ReplyDelete
  6. AAH jak zwykle wspaniełeee chciała bym tak rysować łapki jak ty .. xD

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podobają twoje rysunki :P Są maprawde pięknie :D

    ReplyDelete
  8. Ten również jest sliczny! Bardzo ładnie prezentują się te czaszki. Myślałaś o dodaniu pazurów i kłów? Coś ala wampir..

    Natalia, pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Hmm...a ja muszę przyznać, że nie za bardzo mi się podoba :( Oczy same w sobie są piękne, widać, że popracowałaś nad nimi, ale przez to, że twarz jest uproszczona, to na ich tle wyglądają jak doklejone :( W ogóle jakoś proporcje się pogmatwały, nie mówię o anatomii, bo Twoje prace nie zwracają na to uwagi, ale one były jakieś takie wdzięczne te kobiety, smukłe i ich postać, ciało pasowało do ogółu. A tutaj nie wiem, bo ręce są super, ale no reszta taka zwiotczała..nie wiem, jakby od niechcenia zrobione :(
    Sorrki, za taki komentarz :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, spoko.. wielkie dzięki za taki komentarz! :) dzięki takim konkretom wiem nad czym muszę popracować ;) Dopiero zaczynam z digitalem i muszę przyznać, że jest to cięższe do opanowania niż myślałam :D i rzeczywiście bardziej skupiałam się tutaj nad twarzą.. a na ciało.. ''nie miałam większego pomysłu'' hehe ;)

      Delete
    2. Ważne, żeby się nie zniechęcała :) Jak dajesz w pracy jakiś wyrazisty element, jak tutaj oczy, to musi być jakaś kontra do niego, także drugi element. A tu właśnie oczęta piękne, a reszta jakby rozmyta. Spróbuj tak samo zrobić z koroną, którą ona ma na głowie, bo przyznam szczerze, że bardzo ciekawa jest i aż się prosi aby pokazać ją w pełni. Tak samo włosy. Jak chcesz mieć taki efekt ...hmm rozmycia, to może własnie zrób twarz, włosy, koronę wyraźnie, a stopniowo w dół będzie się rozmywać :) I jeszcze twarz modeluj, żeby było widać, że jednak to ...twarz xD zagłęb się w dołeczkach, cieniach w kącikach oczu, policzkach, brodzie. Bo tutaj twarz jest strasznie płaska :( jak talerz, zwłaszcza jak nie ma uszu xD Na pewno znajdziesz swój styl, takich smukłych kobiet, bo to tylko kwestia poznania narzędzia :)

      Delete
    3. Okok dzięki! :D będę ćwiczyć wytrwale digitala ;)

      Delete
  10. Ta panna młoda jest bardzo podobna do głownej bohaterki w :"Gnijaca panna młoda"
    Dlatego lubie to w 100% :)

    ReplyDelete