27/04/2012

pióra na tiszert!

Mój pierwszy taki eksperyment.. potrzeba wzięła się z chęci posiadania koszulki z takim właśnie wzorem, (wiosna w pełni, sezon na 'tiszerty' uważam za otwarty :D) Od jakiegoś czasu motyw piór długo chodził mi po głowie, kupiłam marker Sharpie, który do takich działań jest stworzony. Co prawda testu na pranie jeszcze nie robiłam, ale dam znać co i jak było ''po'' . Koszulka, która poszła pod pióra to mój zeszłoroczny eksperyment typu ''tiszert na rower'' z pociętym tyłem.. Mnie się efekt końcowy podoba, także mam teraz zeszłoroczną koszulkę na rower po tuningu :)




pozdrawiam, Miłego weekendu!

19 comments:

  1. aaaj wspaniałe to ! mi by się w obecnym czasie wg nie chciało tego robić ... więc tym większy podziw dla ciebie !

    ReplyDelete
  2. jaki czad! pomysł stary jak świat, niby nic takiego - rysunek na koszulce, ale jak Ty coś zrobisz, to jest to naprawdę cudne. Normalnie zakochałam się :) mogę Ci wysłać koszulkę do narysowania? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo :) jak tylko zobaczę czy ten efekt byłby ''stały'', to dam znać i wtedy się pomyśli :)

      Delete
  3. śliczne te piura! Ja też używam sharpie, mam sporo kolorów, ale głównie do figurek i wlepek ich używam. koniecznie daj znac, jak to się zachowuje po praniu, bo już się nakręciłam na "markerowe" szmatki :D jeszcze raz: super praca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) fajne są te markery, jakby przeszły pozytywie test na pranie, to chyba kupię zestaw kolorowy :D :)

      Delete
  4. Woooow ale zajebista :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Czym ją malowałaś? :D

    ReplyDelete
  5. świetna! koniecznie napisz jak z tym mazakiem po praniu.
    Grubą ma końcówkę?ma jakieś wersje z cieńszą?Bo zastanawiam się od pewnego czasu nad kupnem takiego, więc przyda mi się info :)
    (i jak z ceną?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki ;) //dam znać jak będzie po praniu.. też się obawiam, ale się zobaczy, w końcu to eksperyment ;p końcówkę ma trochę grubą..;/ też przydałaby mi się cieńsza.. ale nie wiem czy taka jest, jeszcze tego nie wybadałam ;d kupiłam tą jedną sztukę na allegro za 8zł z przesyłką włącznie, a w empiku widziałam zestawy tych Sharpie w 12 kolorach za 45zł.:)

      Delete
  6. Booooooooska,ej może byś sprzedawała swoje własne t-shirty ? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki, pomyślę, najważniejsze żeby przeszła test na pranie :D :)

      Delete
  7. świetna ta koszulka, pomysłowa i zrobiona dobrą ręką :)

    ReplyDelete
  8. N i e s a m o w i t e . <3
    I tak po prostu to narysowałaś? Wygląda jak nadruk :d

    ReplyDelete
  9. ciekawy pomysł i niesamowicie rysujesz !

    ReplyDelete
  10. Boska koszulka ! haha od kilku miesięcy planuję właśnie tego typu robótki jednak brak czasu mnie zabija .. jednak pomysł zapewne zrealizuję :)

    ReplyDelete
  11. I am a fan of yours from malaysia! Great art <3333

    ReplyDelete
  12. Ten t-shirt z piorami jest boski :) Cudownie rysujesz, ahh chciałabym siebie zabaczyc w takiej technice xd

    ReplyDelete
  13. Super rysujesz... Też tak chce <3 hihi

    ReplyDelete