04/05/2012

WePeaceIt

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam fajną współpracę z portalem We Peace It, dla którego wykonałam nowy projekt nagłówka wraz z nowymi buttonami :) Cieszę się, że mogłam coś takiego zrobić, jest to coś nowego dla mnie :) Nie zostaje mi nic więcej jak zaprosić Was na ten portal -ciekawe artykuły, dużo nowości oraz fajny sklep ;)



A poniżej zajawka kolejnego posta, (rysunki na koszulkach podejście drugie). Otóż jak się okazało, marker, którym rysowałam pierwszą koszulkę, nie był tym, którym myślałam, że jest (był zwykłym markerem).. W tym tygodniu jednak zaopatrzyłam się już we właściwe markery do tkanin.. i działam.. :)


pozdrawiam, alex

20 comments:

  1. WOW! Super nagłówek!!! :))

    ReplyDelete
  2. Arctic Monkeys! yup! <3
    nagłówek superowy.
    a teraz: mów cenę i firmę mazaków :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mazaki to coraz to bardziej popularne Sharpie Stained :) cena ok 40zł

      Delete
    2. a da się je na sztuki kupować?
      bo 40zł mimo zbliżających się urodzin to - w dobie biletów na festiwale - dla mnie za dużo xD

      Delete
    3. nie wiem... może gdzieś w sieci :> ja w sumie te dostałam w prezencie od lubego ;D
      Meduza: to cena za komplet 8kol. :)

      Delete
    4. KURDE! chcę mieć takiego faceta!
      ...chociaż...kto wie czym się jeszcze popisze :D
      ostrzałkę do noży i kolczyki-banany już dostałam xD

      Delete
  3. Dodaje do obserwowanych, bo pokochałam te Twoje prace

    ReplyDelete
  4. Wow piękne te rysunki,chętnie kupiłam taką koszulkę twojego projektu ;D

    ReplyDelete
  5. Gratuluje wspolpracy, swietny naglowek :D T-shirt <3 Pare dni temu kupilam mazaki do tkanin, ale na razie nie mam pomyslow ;)

    ReplyDelete
  6. O mamusiu chcę taką koszulkę. Uwielbiam twój styl rysowania :)

    ReplyDelete
  7. na allegro jest duzo markerów :) sama osobiscie nigdy nie używałam jedynie farby. świetny pomysł przeniesienie z papieru na tkaninę!

    ReplyDelete
  8. Jezus Maria! Ile ja bym dała, żebys mnie narysowała ...

    ReplyDelete
  9. Great blog!

    Could you take a minute to help me out by voting for my hat in a talent house competition, it would mean the world to me to have your support,

    To vote to go

    http://www.talenthouse.com/creativeinvites/preview/a3f3206940f0036a61a51d2d488681e5/520

    Thank you xx

    http://tcw-thecatswhiskers.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. very cool! :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    ReplyDelete