23/11/2012

WYLOSUJ PLAKAT :) -ZAKOŃCZONY (06.12.12)

Witam wszystkich :) Postanowiłam zorganizować małe losowanie, w którym będzie można wygrać plakat (format A3) z ostatnim moim rysunkiem ''GetLOST'' :) Chciałam przy tej okazji podziękować za wszelki doping, miłe słowa i to, że mnie wspieracie w tej mojej kolorowej pasji :P:)
Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy podać swój e-mail w komentarzu pod tym postem.
06.12.2012 wylosuję osobę, która wygra :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[aktualizacja: 06.12.2012] 
Wylosowany numerek to 84, a zatem po potrójnym liczeniu jest to osoba o tym mejlu: 

-gratuluję ;)
 

Dzięki wszystkim pozostałym za udział !



pozdrawiam, alex 

120 comments:

  1. purplebubble7@gmail.com

    TyŚka~

    ReplyDelete
  2. kornelka96@op.pl ;-)

    ReplyDelete
  3. dianka95@onet.eu uwielbiam Twoje prace i byloby wspaniale miec jedna z nich na scianie :>

    ReplyDelete
  4. pigi1410@op.pl

    :)))

    ReplyDelete
  5. paugru92@o2.pl

    i tak mam życiowego pecha w takich rzeczach, ale spróbować można.

    ReplyDelete
  6. annaczyzewska89@gmail.com Cudownie wyglądałby w moim pokoju. W ogóle Twoje prace uwielbiam!

    ReplyDelete
  7. cass.k@wp.pl 6.12 to urodziny mojego brata - miło by było mi sobie zrobić prezent z okazji jego święta :)

    ReplyDelete
  8. d.kuryshd@gmail.com byłby znakomitym podarunkiem na rocznicę ....

    ReplyDelete
  9. Super! Marzę o tym!
    rivvs666@gmail.com

    ReplyDelete
  10. daria.walczak70@gmail.com <3

    ReplyDelete
  11. dementorrrrr@gmail.com

    ReplyDelete
  12. milenaw06@gmail.com

    zapraszam do obejrzenia mojej twórczości, co prawda nie dorównuje ona Twojej, ale zawsze może pomóc przy tworzeniu DIY www.milavojtowicz.blogpot.com

    ReplyDelete
  13. To ja bezinteresownie napiszę - śliczny rysunek :)

    ReplyDelete
  14. nar_16@o2.pl
    och nie pogardzę :D <3

    ReplyDelete
  15. psilocybina@o2.pl

    ReplyDelete
  16. aleksandra.ola.brzezinska@gmail.com

    ReplyDelete
  17. adobrowolskaa@wp.pl a co mi tam, zwłaszcza że masz fantastyczny styl :D

    ReplyDelete
  18. paulina93.05@gmail.com

    ReplyDelete
  19. green_ivy_01@onet.pl

    ReplyDelete
  20. apocalypticaa@onet.pl

    ReplyDelete
  21. Nie mam szczęścia w losowaniach i grach, za to więcej w miłości :D Ale i tak się zgłoszę ;)

    wateraquarelle@gmail.com

    ReplyDelete
  22. adelieene@gmail.com

    ReplyDelete
  23. dominika.r1988@gmail.com

    podziwiam i pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  24. olam13@tlen.pl

    :-)

    ReplyDelete
  25. już raz Ci zarąbisty wierszyk napisałem, aby wygrać cuś, ale Ty serio losujesz. Więc może teraz szczęście się uśmiechnie

    rafceg@gmail.com

    ReplyDelete
  26. yo.etna.vip@gmail.com

    ReplyDelete
  27. magdalenaszylak@gmail.com

    ReplyDelete
  28. raspberryem@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Love your work :)

    Daniela.4d@seznam.cz

    ReplyDelete
  30. kejka777@interia.pl

    ReplyDelete
  31. może tym razem :-) jawora.aga@interia.pl

    ReplyDelete
  32. zielonycylinder@gmail.com :)!

    ReplyDelete
  33. sobiecka.anna36@wp.pl

    ReplyDelete
  34. http://atramentowy.smok@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Bardzo chciałbym wygrać :>

    sebastianfabrowicz89@gmail.com

    ReplyDelete
  36. jakniejatokto@gmail.com

    Mam nadzieję, że mój mail przyniesie mi szczęście - cudowny prezent na Mikołajki! :)

    ReplyDelete
  37. handzlika@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Fajno alexowość na mojej ścianie ! - chciało by się
    freysandflowers@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Ooo, mieć takie cudo na ścianie *___*
    mysza1643@gmail.com

    ReplyDelete

  40. Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    ReplyDelete
  41. paulina.ringwelska@gmail.com :)

    ReplyDelete
  42. emilcia13456@amorki.pl

    ReplyDelete
  43. Malwinka@onet.pl
    :)

    ReplyDelete
  44. malgorzata.plonka@ymail.com

    Mam nadzieję, że w tym roku to do mnie przyjdzie Aleksowy Mikołaj (:

    ReplyDelete
  45. grafoy@gmail.com

    ReplyDelete
  46. kuchenny.morderca@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  47. monikasikula@wp.pl

    ReplyDelete
  48. dree.claire.kejka@gmail.com

    ReplyDelete
  49. eeewwa@gmail.com

    ReplyDelete
  50. ojeeeeeeeeeeeju! *.*

    omot@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  51. juustq@interia.pl

    ReplyDelete
  52. halinaluszawa33@gmail.com

    ReplyDelete
  53. szcze(usun mnie)pan.sweter@gmail.com

    ReplyDelete
  54. glorianadias@gmail.com
    *-* to jest takie piękne!

    ReplyDelete
  55. asuda17@gmail.com

    Już ponad 100 osób, ale warto ojj warto ^_^

    ReplyDelete
  56. paubar7@wp.pl
    świetne rysunki, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  57. joahannah@wp.pl :)

    ReplyDelete
  58. marry213@onet.eu

    ReplyDelete
  59. Pauliaa@interia.pl

    Jestę pechowcę :c

    ReplyDelete
  60. karakanx8x@wp.pl uwielbiam Twoje rysunki :D

    ReplyDelete
  61. czarna-prison@wp.pl

    ReplyDelete
  62. gumijagodowysok@gmail.com

    ReplyDelete
  63. nika00014@tlen.pl

    ReplyDelete