04/05/2014

Maj

Maj, majówka.. choć pogoda w moim regionie dopisała tylko pierwszego dnia maja, wykorzystaliśmy go w 100% na wycieczkę. A przez resztę dni obijaliśmy się w domu o siebie i jenge :F W tym tygodniu obejrzałam też nowego Spidermana2.. i utwierdziłam się jeszcze bardziej w przekonaniu, że ja lubię takie filmy, tak jak lubię komiksy.. i to Marvel-owskie. Idąc tym tokiem myślenia wiem, że osobom, które nie czują tego klimatu film ten się ten po prostu nie spodoba, tak jak mojemu Tż, ale cóż.. (jednak nie ma on wyboru, i chodzi ze mną na filmy, które ja chcę obejrzeć i vice versa :F). 

a ten kawałek męczę non stop od wyjścia z kina:
pozdrawiam, alex

3 comments:

  1. Przepiękne... wszystko, zdjęcia i rysunki. Tworzysz wspaniale.

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się, jeśli ktoś nie czuje tego klimatu to film mu się nie spodoba, a ja kocham wszystko co wychodzi spod rąk Marvela :3
    Piękne zdjęcia i rysunki, szczególnie podoba mi się to połączenie fioletu i niebieskiego w pierwszej pracy :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete